ot: kviz na utorok - nasa svetla buducnost

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Srpen 3 19:46:43 CEST 2012

> ´
> U nas v praci (Laborator ve spitale) vznikal Ethernet stylem - "prostrcime
> drat dirou pro topenarskou trubku" takze mame Switche, na ne napojene dalsi
> swithce a dalsi switche ....
> Tak jsme zadali od IT  "udrzbu pocitacove site" a dokonce jsme vypsali
> problematicka mista. Jako pripravu na tuto udrzbu prisel borec s vysavacem
> a zacal tim ze zacal vysavat prach ze ZAPNUTEHO CRT monitoru - vysledek se
> dostavil izolacni pevnost vzduchu s prachem asi neni nekonecna takze
> [...]

Zdravim,
  kamarad mi vypravel, jak do velmi renomovane firmy (ma atestaci i na software
do palubnich systemu letadel atd., nejen pro videoprehravace v kreslech :-) )
prijali programatora, ktery tez mel CV malem Billa Gatese :-). Pro zacatek mu
dali API nejake knihovny a nechali ho napsat aplikaci, ktera posle do nejakeho
rozhrani (pomoci te knihovni rutiny) urcitou pevne danou sadu dat (par bajtu,
nejaka inicializace). Programator dodal aplikaci docela rychle. Pri kontrole se
ale zjistilo, ze nedela uplne presne, co by mela. Tak se podivali do zdrojaku
a tam bylo (principialne, ne uplne doslova) asi toto:

void main( void ) {

  int param;

  param = 0;

  param = 10;

  param = 22;

  param = 89;

  param = -1;

  set_parameter(param);

}

  a programator pry trval na tom, ze program dela vse, co ma, a ze chyba bude
nejspise v te knihovne :-).
  Priznam se, ze letadlem, ve kterem by byl soft od tohohle cloveka, bych fakt
nechtele letet :-).

Pavel