ot: kviz na utorok - nasa svetla buducnost

Pátek Srpen 3 10:30:15 CEST 2012

Tak jsem si vzpomněl... kdysi u minulýho zaměstnavatele jsme koupili
rozvaděčové skříně od firmy, která dělala sádrokartony. Prostě vedle
těch sádrošů se chtěli přiživit na přeprodeji rozvaděčů. Výrobce
nějaká noname firma (Rittal určitě ne). Horší skříně jsme neviděli,
rám nebyl svařený, ale sešroubovaný, certifikát obsahoval krytí IP55,
ale když se člověk podíval nahoru stropem, viděl tam ty škvíry, no a u
skříně s dvoukřídlými dveřmi se tyto nepotkali a na hraně dveří byl
asi centimetr zub... museli tam přijet borci přímo od výrobce, aby to
opravili.

Nakoupili jsme u té firmy vlastně dvakrát: poprvé a naposledy.

P.K.