ot: kviz na utorok - nasa svetla buducnost

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Srpen 3 08:10:12 CEST 2012

Ahoj,

len taku doplnujucu otazku, vo Vasej firme nelustrujete referencie a
nekonfrontujete predchadzajucich zamestnavatelov, ci nejakych byvalych
kolegov? :)))

Ja sa pytam len preto, ze mna vzdy do roka a do dna prelustrovali a
vzdy som zasol nad tym, co vsetko o mne vedia a co na mna vysnorili,
takze ja do CV nepisem uz nic okrem poslednej firmy a skoly...

A.

Dňa 3. augusta 2012 1:13, Miroslav Šinko <sinkomiro na gmail.com> napísal/a: