ot: kviz na utorok - nasa svetla buducnost

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Srpen 2 22:51:07 CEST 2012

No holt si mal tych druhych, co do tretej rana doomovali, potom isli
na pivo, na druhy den na jednu dve prednasky a potom znova doom.

A.

Dňa 2. augusta 2012 19:53, balu na home <daniel.valuch na orange.fr> napísal/a: