Skener pro oskenování archivu

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Čtvrtek Srpen 2 22:37:10 CEST 2012

Děkuji všem za odpovědi, na stole mi leží ten Epson a je to přesně to, co
potřebuju. Vrazím do toho 70 karet, naklikám parametry a jdu si udělat kafe. Po
chvíli práce se vyprázdní podavač, software uzavře PDF a uloží. Stačí nacpat
znovu podavač a jednou kliknou na tlačítko "Skenovat". Jen jsem se trochu na
začátku potrápil se zákazem všech vylepšovátek, automatických vyrovnání, OCR apod.

Jo, je to CCD. A co se týká multifunkce, máme ji na úřadě, zklamala mě taky,
nedalo se s tím vůbec pracovat, výsledek byl tak 75dpi.

Standa