Re: Proudová trafa k nepřímému elektroměru

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 2 22:10:55 CEST 2012

 2.8.2012, 22:07:49

V tomto pripade bych se dotazal vyrobce, kolik zavitu na primaru to
trafo ma. Pokud bude odpoved, ze jedem, mohlo by se podarit, po zahrati
ten kus plechu tvorici primar vytahnout.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz