ot: kviz na utorok - nasa svetla buducnost

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Čtvrtek Srpen 2 22:08:20 CEST 2012

V prvom rade aj ked sme velka institucia mame velmi jasne ciele, takze
niekto kto neovlada to co by mal robit je velmi rychlo odhaleny uz na
pohovore. Obkecavaci sa velmi neuzivia, lebo robime konkretne veci,
takze sa ocakavaju konkretne znalosti a konkretne vysledky.
Taki ludia ako spominate na konci su u nas tiez. Casto na velmi vysokych
poziciach. Je za nimi naozaj obrovske mnozstvo prace a aj ked nemaju
napriklad doktorat tak za nimi ostali objavy a vynalezy ktore kompletne
zmenili to ako vyzeraju a funguju urychlovace.
Na tituly si velmi potrpia francuzi. Ked je niekto sef bez titulu tak
nim dost pohrdaju a davaju mu to na javo neuvedomujuc si ze ten kto ma
vysledky veci aj riadi :-)
b.