ot: kviz na utorok - nasa svetla buducnost

KarelM a8dtljb na gmail.com
Čtvrtek Srpen 2 20:23:06 CEST 2012

To je tim, ze asi nikdo z nas nebyl ve svych tipech natolik pesimisticky...
Ono stejne byt optimistou je k nicemu, pak zivot prinasi jen same
zklamani, treba se z Vaseho prikladu poucit a tipovat priste vice
pesimisticky...

PS: Jsem jiz nejaky cas po skole, ale myslim ze na ty Vase otazky bych
dokazal odpovedet bez problemu, max bych lehce zavahal u toho zesilovace
a to jen protoze jsem si s nimi taky nejaky patek nehral.
Takze pristi rok az vypukne ta prava ekonomicka krize bych mohl u Vas
nastoupit, plat by mi stacil 1000 eur + nejaky mensi prispevek na
nejakou levnou ubytovnu :-)
Kolik vubec ti superstudenti pozadovali nastupni plat a
kolikahvezdickovy hotel jako ubytovani?
K.