ot: kviz na utorok - nasa svetla buducnost

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Srpen 2 20:10:47 CEST 2012

Původní zpráva ze dne 2.8.2012 od balu na home:

> Nechapem kto ich na to vyberove konanie vobec pozval. Normalne su tam
> mladi ludia ktori strcia do vacku inziniera s rokmi praxe.
> Vsetci mali v zivotopisoch napisane ze maju skusenosti a znalosti.
> Rozmyslam teraz nad dvoma scenarmi. Prvy je ze si uvedomuju ze toho vela
> nevedia, ale maju take sebavedomie ze sa prihlasia a budu si myslet ze
> im na to v jednom z najrenomovanejsich laboratorii kde pracuje spicka
> minimalne z celej europy nedojdu. Bohuzial to bolo jasne uz po druhej
> otazke.
> [...]

No mě napadá ještě třetí možnost. Totiž že za to můžou ty vaše
všemožné podmínky typu přeučenost nebo přetitulovanost nebo jak to tu
někdo tuhle nazval, teď si nemůžu vzpomenout na ten přesný termín.
Zřejmě se díky těmto podmínkám nehlásí zrovna ti správní lidé :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601