Pripojeni na internet - moznosti technologie

Na navrhpcb na gmail.com
Čtvrtek Srpen 2 13:32:52 CEST 2012

O2 kabel mnohdy zavede, pokud je nekde poblíž a pokud si objednane neco draheho ale minule odmitl delat výkop 70m, aby nekdyz bylo objednáno jen dsl za 300,- mesicne to se mu nezaplatí ani za 10 let :-)

Nebo Nabídnete 10000 wifinkari za zřízení prevadece na jine chalupě nebo se s ni domluvíte rovnou sam, já bych si nasel chalupu kde ma Adsl a zašel a nim a domluvil se na sdílení nákladu plus mu dal neco za to že stepí muj prevadec...

Odesláno z iPadu