Ventilátor - snížení průřezu odtahu - kdy to bude fungovat?

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Srpen 2 12:50:59 CEST 2012

To nepomuze, odpor tech 2.5m trubky je moc velky. Vic by fungovalo dat
ventilator na konec, ale i tak bude ucinnost odsavani mala.

Kvuli eliminaci ztrat v potrubi je optimalni rozsirujici se konus s
uhlem cca 9st, nebo to resit postupnym rozsirovanim vzdy po nejake rovne
casti.

Radek Vicek