Pripojeni na internet - moznosti technologie

Čtvrtek Srpen 2 10:10:20 CEST 2012

Dne 2. srpna 2012 9:39 Zapletal Martin <zapletal na inoma.cz> napsal(a):
> Představa je tak 200-300/měsíc, alespoň 5Mb/s.

400 měsíčně stojí nahaté ADSL 2Mbit, 450 za 6Mbit, 500 za 16Mbit, to
jen tak pro srovnání. Já mám 30Mbit za 300, ale ve městě v paneláku a
na nějaké optické páteřní síti.

Dne 2. srpna 2012 9:46 Zapletal Martin <zapletal na inoma.cz> napsal(a):
> No, dival jsem se na ten satelitni internet a ten nepripada v uvahu. Vic nez
> 1000,- mesicne je zlodejina.

Tomu se říká tržní cena. Podle mě je to naopak docela levné, když to
srovnáte s jinými typy připojení, 900 za 6 Mbit není tak moc vzhledem
k použité technologii a rozšíření mezi zákazníky.

http://www.internet-satelitni.cz/?p=tooway-tm&s=prehled-tarifu-a-cenik

Z hlediska dostupnosti je to zřejmě jediná možnost, máte chatu v
dolíku a ještě ke všemu ve směru k pozemnímu providerovi máte stromy.

Nebo natáhnout si vlastní kabel, nebo přesvědčit UPC, O2 nebo jinou
firmu, aby ho natáhla na svoje náklady ;) Pro jednoho zákazníka za 300
měsíčně, takový kšeft určitě neodmítnou.

Nebo posekat ty stromy nebo počkat až je sklátí nějaká vichřice.

P.K.