Pripojeni na internet - moznosti technologie

Zapletal Martin zapletal na inoma.cz
Čtvrtek Srpen 2 09:39:20 CEST 2012

Představa je tak 200-300/měsíc, alespoň 5Mb/s.

----- Original Message -----
From: "LINHART Jiří" <jirilinhart na post.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, August 02, 2012 9:30 AM
Subject: Re: Pripojeni na internet - moznosti technologie

Zalezi jakou chcete rychlost a hlavne kolik jste ochoten investovat do
zavedení a do provozu
Jedna z možností ještě je příjem dat přes satelit a vysílat dotazy přes
mobil nebo na oba směry použít satelit

JL

--
Tato zpráva byla vytvořena převratným poštovním klientem Opery:
http://www.opera.com/mail/