Vyber ADSL modemu

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Srpen 2 09:33:52 CEST 2012

> Takze jsem měl pravdu, na hraní :-) S 64 rozsahem co přidělí O2 to ale ani na
> hrani neni moc vhodne a s jeho modemem uz vubec...
>
> Zkuste inspirovat bezne smrtelniky, na co by to tak asi mohli pouzit dnes a za
> ty 2 roky, urcite by je to zajimalo...  Protoze me nic nenapadá, pro me je to
> jen fix nedostatku adres, jinak pomerne velka komplikace...

Naopak - pomerne velke zjednoduseni stavajiciho Internetu (nebavim se o prechodove fazi, ale o cilovem stavu) a pridani dalsich velmi uzitecnych ficur s dalsi budouci snadnou rozsiritelnosti.

A ano, mate pravdu /64 rozsah je totalni nesmysl (pretrvavajici strach z nedostatku adres :-) a velka komplikace, ale doufam, ze se to v budoucnu zmeni na standardnich RFC doporucenych /48

Jakub Serych