ot: kviz na utorok - nasa svetla buducnost

Čtvrtek Srpen 2 07:11:20 CEST 2012

Já jsem tam byl v 1974, 75 a pokud vím, od nás z ročníku vypadli lidi co
bylo jasné že tam vůbec neměli chodit. Táta vždycky říkal, jaký je
obrovský rozdíl mezi průmyslováky a gymnazisty. Že na elektrofakultě
bylo hned po matfyzu nejvíc matiky a že průmyslováci to nezvládají. A že
jejich praktické znalosti jim jsou v prvním ročníku k ničemu. No a už
tehdy byli i učni s maturitou - sice měli papírově možnost se na školu
přihlásit, ale bylo jasné, že tam nevydrží. Truksa byl pravý příklad
teoretika, který prakticky na nic nedoved sáhnout. Když měli na gymplu
dělat jazykovou učebnu, jeho žena se iniciativně přihlásila, že to
manžel zapojí. Chtěl těch 30 16 ohmových sluchátek připojovat na
sluchátkový výstup. Pochopitelně to nehrálo. Pak jsem to šel zapojit já
a a ni se mě nezeptal, co jsem s tím udělal aby to šlo :-)
Anděl