Sol?rn? nab?je?ka

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 2 03:05:08 CEST 2012

Myslím, že by to šlo. Ale rozhodně by to nebyla malá kapesní věcička na
výlety. Autobaterka by byla lehčí:-)

Chtělo by to něco, co se dá pevně uchytit a pak točit velkou obouruční
klikou. Asi jako rumpálem vytahovat 13kilovej kyblík rychlostí 0,5 m/s.

Bylo by lepší to koncipovat jako nasazovací elektrodynamickou brzdu na kolo.
Pak by se dokonce mohlo hodit, kdyby to zvládlo i několik set W.

PH

From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh na seznam.cz>
65W můžete vyvinout akorát tak nohama, pochybuji že byste to rukama zvládl
víc než minutu.

Od: "Pavel Hudecek" <edizon na seznam.cz>
No a nešlo by vyvinout dejme tomu 65 W po dobu 6 minut a tím dejme tomu do
nějaké modelářské lipolky nabít 5 Wh+ztráty? To mi přijde podstatně
realističtější.

From: "Vojtěch Bubník" <bubnikv na seznam.cz>
Ja bych si tipnul, ze driv bych tu klicku ulomil, i kdyz bych se sec bych
mohl snazil o opak.