Solární nabíječka

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 2 02:04:55 CEST 2012

zkusil jste kalkulačku nebo logáro a kvalifikovaný odhad účinnosti?

----- Původní zpráva -----
Od: "Na" <navrhpcb na gmail.com>

Tohle je tedy bez baterie a jen solarni panely, no jo ale já prece chci
chytat kapacitu do baterie a ne zbytecne srazet napětí a proud, kdyz sviti
moc slunce anebo kdyz sviti malo, zase cekat s telefonem u tohoto monstra
:-)

No, i ty levne dreky udávají násobky 2600mAh, tedy kapacita myslim dobra a
kdyby to byly pravdive udaje, tak pri 12V a ideálních 0.7W z panelu to mame
nabito za jak dlouho tech 2,6Ah teoreticky?

Odesláno z iPadu