OT: HP Pavilion DV6 - trocha te negativni publicity

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Srpen 2 01:25:53 CEST 2012

Jen takovy maly povzdech - proc si vsichni vyrobci notebooku mysli, ze
vsichni uzivatele jsou levaci??? Kdyz mam NB na stole a k nemu pripojenou
mys, velmi vyrazne si prekazim s jakymikoliv kabely. Nepredpokladam, ze bych
byl ve zvyku pouzivat NB s mysi sam, proto nutne dochazim ke zjisteni, ze
jsem posledni pravak... Pro pravaky je tak jeden model z triceti a to jeste
zdaleka ne u vsech vyrobcu.

Neskutecne mi pije krev, kdyz po HW strance zajimavy NB ma ctyri USB, ale z
toho vsechny tri vpravo, mezi nimi kabel k monitoru, LAN a ti nejlepsi jeste
napajeci adapter. Na leve strane je DVD .... a nic jineho, v lepsim pripade
ctvrte USB, dira pro Kingston a zdirka pro sluchatka (v horsim pripade je ta
dira pro sluchatka zepredu).

Docela se desim chvile, az mi stavajici notebook doslouzi (Lenovo SL510,
trpi temer vsemi zminenymi vyhradami, ale ma jina pozitiva, kvuli kterym
jsem zamhouril obe oci, ovsem v budoucnu uz bych je mhouril nerad).

Pavel Kutina