oled

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Středa Srpen 1 23:11:31 CEST 2012

skusenosti mame, najrychlejsie sa vypaluje modra. Zivotnost je tam menej
ako rok na vyrazne znizenie jasu.
Pouzivame displeje Densitron. Su dobre, len v case kedy sme danu
konstrukciu robili (2-3 roky dozadu) mi vraveli priamo z densitronu ze
modra este nie je technologicky vyspela (co sme potvrdili :-)) a zlta
vydrzi najdlhsie. To sme tiez potvrdili, zlte svietia uz 3 roky bez
problemov.
b.