Vyber ADSL modemu

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Srpen 1 22:46:13 CEST 2012

Myslim, ze asi si v archivu HW listu tenhle mail prectete za 2 roky, budete kroutit hlavou nad tim, ze jste mohl takovyhle dotaz polozit :-)

Ale neveste hlavu, nejste sam, kdo takove otazky klade. Kdyz jsem na podzim roku 1992 vyvijel aktivity vedouci k pripojeni nasi skoly k Internetu (byli jsme jedna z vubec prvnich v tehdy jeste CSFR pripojenych strednich skol, a myslim, ze uplne prvni stredni skola, ktera o cca rok pozdeji jiz poskytovala pripojeni skolam dalsim), kladl me tehdejsi pan reditel uplne stejne otazky tykajici se Internetu :-)

A mimo jine IPv6 ucim, takze si s nim potrebuji co nejvice hrat a experimentovat, coz jsem doposud delal jen pomoci tunelu.

Jakub Serych