OT: DHCP

Jan Kral kral na fortech.cz
Středa Srpen 1 22:43:45 CEST 2012

Smarja, co furt resite? DHCP server pred pridelenim IP adresy ze sveho rozsahu nejdrive vyzkousi, jestli uz dana IP adresa neni videt nekde v siti. V pripade, ze videt je, tak ji proste neprideli. Takze staci nastavit relativne kratky LEASED TIME cca par minut. Klient po 1/2 prednastavene doby popta DHCP server, jestli muze nadale pouzivat IP adresu, kterou mel doposud. V pripade, ze by byla pouzita nekym jinym, tak DHCP server prideli IP adresu jinou. Timto dosahnete naprosto jednoduse, ze i kdyby si nastavil na siti kdokoliv cokoliv, tak ostatnim bude behem chvile pridelena adresa jina a budou fungovat.

S pozdravem JK

Odeslano z PC :-)