ot: kviz na utorok - nasa svetla buducnost

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Středa Srpen 1 18:49:25 CEST 2012

Pane Anděl,

ve vší úctě k vašemu tatínkovi, který mě v letech 1972 - 1974 v
Poděbradech učil,
nemáte o těch 70 letech pravdu.  Možná maximálně  trochu u cizinců.
Nás nastoupilo do prvního ročníku do tři paralelek  víc než 300 a po
druhém ročníku
nás odcházelo do Prahy asi polovina. Je pravda, že někteří si rok nebo
dva v Poděbradech
zopakovali a nakonec se v té Praze objevili taky, ale moc jich nebylo.
Já jsem bydlel na koleji ve třílůžkovém pokoji a z novoročních prázdnin se už
žádný z mých kolegů nevrátil. Zabalili to ještě před prvními zkouškami.
Vím taky o kolegovi, který přišel do Poděbrad jako člen KSČ z nějakého
hornického učiliště
s maturitou a taky vypadl.
Taky jsem na katedře u vašeho otce dělal v letech 73 - 74 pomocnou
vědeckou sílu
a nepřál bych vám vidět, jak probíhalo zkoušení např. u Ing. Truksy z
teoretické elektrotechniky.
To byl opravdu mazec.