OT: HP Pavilion DV6 - trocha te negativni publicity

quasimodo quasimodoq na gmail.com
Středa Srpen 1 18:32:51 CEST 2012

tady by se jednalo o mechanicke poskozeni, ale pokud je nekde ,
konkretne na HDD kdyt s jednim sroubkem, ktery bez poskozeni vytahnete,
disk klidne vymenite, tak neni duvod neuznat zaruku.

S pozdravem

quasimodo
http://www.reckovice.eu/
ICQ: 104722051