OT: HP Pavilion DV6 - trocha te negativni publicity

Libor libor.kozak na tiscali.cz
Středa Srpen 1 13:27:09 CEST 2012

Ja mel cca pred pul rokem na reklamaci moje HP4510s, závadu sice
opravili, neustále se odpojovala kamera, oprava - výměna LCD, ale tak
doprasené jako se mě vrátilo ze servisu bych jim ho uz nikdy radeji
nesveril.

Po zapnutí a necele minute se notebook vypnul. Zrejme se ho ani nikdo
neracil pred odeslanim otestovat.

- netočil se větrák na CPU - ulomený konektor
- olámaný plast ten co je za klávesnicí před lcd s vypínacím tlačítkem,
zrejme si servisak zapomel rozdelat 2 sroubky zezadu a proste to urval
- po čase upadla gumová krytka z horní části LCD, zdálo se mi ze nejak
nesedi, ale jelikoz jsou nalepene neresil jsem to pac by tam uz
nedrzela, ale co bylo pod ni, sroubek nasroubovany v uhlu cca 30° :-((

Nabídli mi at ho poslu znova do servisu ale to jsem zasadne odmitl a
domluvil se s nimi ze mi vymeni ten plast, pro ktery si nejdrive poslali
DPD ale asi za 2 dny byl doma.

Tot moje zkusenost se servisem HP a jeho odbornosti.