Re: ot: kviz na utorok - nasa svetla buducnost

Středa Srpen 1 12:53:30 CEST 2012

...Můj táta učil na elektrofakultě v Poděbradech...

Vašeho otce si pamatuji. Vybavuje se mi, že nám jednou povídal,
že s ním mluvil jeden absolvent. "...Tady jste nás učili vyšší matematiku.
Teď dělám mistra, mám u pasu třicet ženských a z vyšší matematiky
mi stačí, když si umím spočítat, kdy která půjde na mateřskou.."

S těmi dovednostmi absolventů: Pokud se někdo spokojí jen s tím
co se dozví při normálním chození do školy, tak se skutečně asi
v praxi moc nechytá. Já jsem se chytnul ve studentském vědeckém
kroužku a dostal jsem tam solidní základy o obvodech TTL
(vyráběli jsme s kolegy přístroj na vědecké plašení krys, včetně návrhu
a výroby plošných spojů pro to). Při výuce jsme se dostali k broukovi
MHA 111 a na cvičeních nás bděle hlídal asistent, jestli jej nemůžeme odpálit.