Cim jistit 10A/24V

Středa Srpen 1 10:37:28 CEST 2012

Taky budu něco takového řešit pro LED osvětlení domu - soustava 32V DC.
Jenže největší proud pojistky mi vychází 6A, u většiny okruhů bude proud
pod 2A. Protože v každém měniči u svítidla mám SMD pojistku F2A, v
rozvaděči budou jednotně pojistky 6A (s ohledem na průřez vodičů).
Myslím že trubičkových pojistek bych se bát nemusel.
Anděl