Oprava prepojenie displeja a DPS

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Středa Srpen 1 08:52:05 CEST 2012

Ten plochy kabel je asi prilepeny. Kdysi to takto bylo i v radiich
Blaupunkt a opravovalo se to tak, ze date na prilepeny spoj 1-2 vrstvy
alobalu a pomalu prejedete hrotem pajecky. Lepidlo se pod hrotem roztavi
a znovu prilepi.
Samozrejme to nebylo stoprocentni a zalezelo na teplote, rychlosti
posuvu atd. Ale pokazit uz se to stejne neda.

Martin Hanek