ot: kviz na utorok - nasa svetla buducnost

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Srpen 1 08:30:09 CEST 2012

 1.8.2012, 8:22:06

Presto ze Balu nevypsal zadnou peknou cilovou premiji, treba
par Higgsu v krabicce od sirek, tak si taky tipnu.
A protoze mne dnes ceka behani po uradech, vyberu si denni pridel
optimismu hned rano. Takze 5, 4, 3, 2.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz