Cim jistit 10A/24V

Středa Srpen 1 05:42:05 CEST 2012

Jako soucastka asi dobry, ted neco na DIN listu ;-)
Ja myslel neco jako toto
http://www.elima.cz/obchod/rsp-4-a631210-p-8073.html
Prave me to prijde jako levne, miniaturni a elegantni reseni, doufam, ze
nikdy nebude muset fungovat (to by asi znamenalo elektroniku za x
desitek tisic v pr...) Jen ten proud 10A mi prijde na malou trubicku
dost, ale delaji se...