mobil ktery vidi skrz zed

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Duben 30 10:02:45 CEST 2012

Vsetko su to elektromagneticke vlny. Aj na droty z elektrarne sa da pozerat ako na svetlovodice.
To svetlo sa siri tesne nad povrchom vodica.

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of gatilo
Sent: Saturday, April 28, 2012 5:49 PM
To: HW-news
Subject: Re: mobil ktery vidi skrz zed

 28.4.2012, 17:43:34

Ja se kdysi ucil, ze radiove vlny konci na 270 GHz. Co nad to jest, patri do optiky.
Podle wikipedie to tak nejak platim dodnes http://cs.wikipedia.org/wiki/Elektromagnetické_spektrum
A generovani svetla kremikem taky neni zadna novinka. V laboratorich to delaji uz par roku, jen bezne koupit to zatim nejde ani na ebay.
:-(

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz