[OT] Jaky invertor (svarecka)

Neděle Duben 29 22:03:36 CEST 2012

Nevím co je Hotstart, ale Antistick se mi u Gama160 povedlo zablokovat.
http://vaelektronik.cz/bastl/zdroje.html Tu svářečku mám, ale ještě jsem
s ní nevařil :-) Dodělal jsem si k ní regulaci na konstantní napětí a
používám jí jako zdroj do 160A - i když jen do 20V a jen než se ohřeje
chladič :-( Myslím že ta svářečka je dobře udělaná. Jediné co bych jí
vytknul, fastony pro přizemění krytu jsou kompletně nakomaxitované,
protikus tu barvu nasazením neprořízne ani náhodou. Nechápu jek tohle
mohlo projít nějakou kontrolou :-)  Svářečku jsem koupil přes internet a
pak jsem zjistil, že v kamenném obchodě u nás  v Nymburce jí mají za
stejnou cenu.
Anděl