[OT] Jaky invertor (svarecka)

KarelM a8dtljb na gmail.com
Neděle Duben 29 20:08:02 CEST 2012

Zdravim, take se chystam v brzke dobe koupit invertor, puvodne jsem mel
vybrany Kitin 150LA, ale nyni chci neco levnejsiho, uvazuji i o te Gama
160. Akorat mi prijde zvlastni, ze funkce Hotstart a Antistick se zrejme
nedaji vypnout, coz myslim u toho Kitinu slo. Jestli to je nebo neni na
zavadu, az tak nevim (doposud jsem pouzival pouze motorgenerator Triodin
320). Doplnil bych ten invertor pozdeji TIG horakem, v Castorame ho maji
kolem 1500Kc + argon 8L od Polaku za podobnou castku. Jedine vazne
negativum, na ktere jsem na diskuzich narazil bylo, ze gama i kitin maji
zrejme slabsi vystupni kontrolu v tovarne, takze par lidi si koupilo
nefunkcni pripadne polofunkcni kousky, no a reklamujte to pres net... (v
kamenne prodejne zas +2000). K cene je treba ale pripocist kabely (cca
800), predpokladam ze 3m/16mm2 staci.
Karel