[OT] Jaky invertor (svarecka)

Sobota Duben 28 21:52:17 CEST 2012

Tak predpokladam vareni SS, kdyz uz invertor, trafo za 1500 jsem mel
pred cca 15ti lety a uz je ve srotu, s tim se varit neda. COcko mam, ale
nez to vytahnu a poskladam, tak bych prave radsi nejakou malou prirucni
krabicku co bude ve stelari a hned k dispozici... Takze asi bazicke, a
chtelo by to neco aspon 150A, ze, kdyz se odecte marketingove
nedhodnoceni, aby to v realu aspon 100 dalo ;-)