[OT:] Plynovy plnoprutokovy ohrivac

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Duben 28 10:43:16 CEST 2012

 28.4.2012, 10:37:42

Ano, to jsem pochopil, dokonce i na ten odkaz kouknul. A protoze se
nejedna o obchod specializovany na prutokove ohrivace ale o obecne
elektrozbozi, tak se ptam, zda mate nejak overeno, ze tento bezny
tepelny spinac, lze k danemu ucelu pouzit.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Vladimir Nerud napsal:

> Jeje to nebyla otazka pro Vas, ale pro pana Kutinu a jeho udaj o cene cidla
> tahu (800 - 1800 kc) a myslena byla odpoved z 16:00, kde byl odkaz na cidla
> teploty, ktera jsou pouzivana.
> Dobre rano
> Vladimir

>>> plamínku.