LED svetlo

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Duben 28 01:30:57 CEST 2012

 28.4.2012, 1:23:33

Jiste to budou nejake fluoridy, nebo rovnou zahusteny roztok kyseliny
fluorovodikove, sklo snad ani nicim jinym leptat nejde. Ale je s
podivem, ze v uhniji jde neco takoveho koupit. HF a mnohe jeji soli
jsou totiz celkem slusne jedy, takze jejich koupe v lab. potrebach
vyzaduje prukaz jedare.
( ze by se system zadrhaval svoji vlastni vahou ?)
Mozna by bylo jednodusi, nechat zrcadlo otryskat, podobne jako kdyz se
znackuji skla na autech. Ale ozkouseno to nemam.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz