prevodniky USB/RS232

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Duben 27 15:52:14 CEST 2012

120kBd neviem, to nevychadza zo 16MHz, ale 125kBd sa da nastavit. USB
prevodniky spravidla pouzivaju 6 alebo 12MHz krystal, z toho vyjde
120, aj 125kBd. Konkretne mozem vecer vyskusat, nazbieralo sa mi doma
viac typov prevodnikov.

Z vlastnej skusenosti mozem ale potvrdit, ze 115200Bd funguje so
vsetkymi USB prevodnikmi, co mam a aj s PCI COM portami voci AVR
beziacemu na 16MHz. Nastaveny mam U2X flag a delitel 17. Chyba oproti
presnej rychlosti je 2.1%, co este vyhovuje spravnej funkcii.

miro