[OT:] Plynovy plnoprutokovy ohrivac

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Duben 27 13:29:40 CEST 2012

Zdravim,

mame doma "plynovy plnoprutokovy ohrivac" (slangove karma) od firmy Karma,
typ POV10. Je vybven(a) hlidanim nebezpecnych spalin v mistnosti, tedy kdyz
je inverze ci jiny duvod k obracenemu tahu spalin, karma chvili jede a pak
se ozve tichounke "cink" a zhasne, vcetne vecneho plaminku.

Nevite nekdo, na jakem principu to cidlo funguje? Neni tam zadny MCU, nema
to displej, ba ani elektricky privod to nema (baterky taky ne :), funguje to
tedy nejak jinak - jen nevim jak.

Do nedavna mi to bylo vcelku jedno, ale ted to cidlo zacalo zlobit a (i kdyz
je v koupelne zajisteno dostatecne vetrani a plamen je ciste modry) zhasina
i nekolikrat za den, zpravidla po kratkem pusteni teple vody. Nemate nekdo
tip, kudy do toho?

Ne ze bych neveril v silu odborniku, ale pote, co se nam jeden pokousel
vymenit trysku prave v teto zminene karme celkem tri dny, aby tam v zaveru
dal tu puvodni, kterou jen procistil (mnou dodanym) vrtackem a nauctoval si
za to asi 1600Kc, jsem trochu ztratil iluze a radeji to budu dva dny pitvat
sam...

Pavel Kutina