web o elektronice, bastleni, programovani - prosim doporucte

Čestmír Dobosz dobosz na gesgroup.cz
Středa Duben 25 16:27:55 CEST 2012

www.ebastlirna.cz

znáte ? Můžete i poplkat.

Je pravda že tam chodím právě kvůli tomu Fóru nikoliv kvůli obsahu webu.

Dobrý je taky upload/download kde najdete dokumentace k různým aparátům a přístrojům.

Díky široké členské základně je i rychlá odezva pokud něco sháníte.

zdravím čestmír