3D mereni QFP soucastek - fotky

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Úterý Duben 24 11:20:49 CEST 2012

Zdravim zajemce o problem,
na tuto adresu postupne nahravam nove obrazky z mereni
jsem zvedavy na vase komentare.

http://3d.itherm.cz

soucastky X11 jsou problemove, MFA chodi v pohode.
na obrazku 10 je pekne videt rozdil v odlesku nozicek
na obrazku 20 a 21 je pak primo videt rozdil v technologii tvarovani.
priznam se ze vubec nechapu jaky nastroj dokaze udelat takovy tvar (obr 21)

dalsi co jsem nahral jsou obrazky jak se chova nozicka pri osvetleni pod
jinym nez kolmym uhlem na radu
je krasne videt ze uhel cca 15st zpusobi odraz jinym smerem nez snimac a
nerusi tak obraz
ted jen musi programator upravit algoritmus na rozpoznani nozicek a urceni
vysky.

postupne doplnim i obrazky stejne soucastky pod uhlem 0, 90, 180, 270st
jen je chci vytahnout v plnem rozliseni, coz bude chvilku trvat

ohledne pokusu s reflexni folii za soucastkou, toto nejde nakonec udelat.
nedoslo mi jaka hlava osazuje tuto soucastku. pozadi je sice cerne, ale v
principu ruzne plochy, ruzne uhly, kulate hranate.

Pavel