Krystaly - teplotni drift?

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Pondělí Duben 23 18:45:44 CEST 2012

Zacal jsem si hrat s oscilatory, presneji zkusil jsem vyuzit 5th harmonickou z 100MHz oscilatoru k ziskani 0,5GHz a zadarilo se.
Kdyz uz mam takovou peknou hracku tak bych chtel zkusit teplotni kompenzaci zdrojoveho krystalu, ne ze bych zavadel analogovou zpetnou vazbu, to je na me moc analogove, ale rad bych mel moznost "digitalni" korekce na zaklade znalosti teploty krystalu.
Nicmene ani abracon ani TXC neuvadi zadne typice chovani krystalu s teplotou.
Na pokusy pouzivam ASEMP SMD oscilator 100MHz.http://www.abracon.com/Oscillators/ASEMP.pdf
U sveho ks si mohu zmerit jak to v dany okamzik pri dane teplote cestuje, ale zajimalo by me jak se krystaly chovaji obecne, zda, kdyz si ze sveho ks udelam korekcni funkci bude tato platit obecne pro krystaly a pripadne jaka bude chyba.
Urcite to jiz nekdo nekde resil, ale nejak nemohu najit ta spravna klicova slova.

Dekuji

Jirka