ARM - vyvojove prostredie

Martin Moštěk xtyca na seznam.cz
Pondělí Duben 23 15:55:29 CEST 2012

Tak konkrétně Javy, resp. Eclipse bych se nebál. Na každém alespoň
trošku průměrném stroji, koupeném dnes, popřípadě rok zpátky, je rozdíl
mezi nativním IDE a Java IDE prakticky zanedbatelný. Osobně mám koupené
v práci dvě IDE - CrossWorks a Keil, debaguji a ladím v obou, ale
vlastní kód píšu v Eclipse. Kdo zkusí baladu v podobě automatického
doplňování proměnných u struktur tedy klávesové zkratky ctrl+break,
automatické zvýraznění promenných stejného názvu v kódu, grafické
zvýraznění chyb a funkci klíčového slova //TODO ten již nechce nikdy
jinak (tedy podle mne :-) ). Navíc IDE se nemusí instalovat a je tudíž
na flash kdykoliv k dispozici včetně aktuálně rozdělaného projektu.
Dál bych měl dotaz na ten simulátor - na co to ? Pomocí Jtagu (např.
pomocí vlastnoručně vyrobeném OpenOCD) si přece aplikaci naládujete do
RAM a debagujete (ladíte) aplikaci jako po másle, když pak holt
přetečete přes velikost ram, tak máte možnost ladit ve flash, ale ruku
na srdce - kolik aplikací má běžně přes 32, resp. 64 KByte, aby jste pak
museli ladit ve flash?
Martin.