ARM - vyvojove prostredie

j s jarin.hw na gmail.com
Pondělí Duben 23 13:58:01 CEST 2012

Nie ze by nevyhovoval, ale google mi ho nenasiel :-)
Tak som sa na to pozrel a zda sa, ze sa toci okolo Atollic Studia, co
je sice produkt pekny, ale vo free verzii obmedzeny na 32kB kodu. Ja
som chcel nieco ozaj pouzitelne. Kapitoly okolo pouzivania perierii
pre mna nie su az tak interesantne, mna zaujima predovsetkym vyvojove
prostredie.

Iny kolega poradil CoIDE, co sa zda byt o nieco pouzitelnejsie.

Mimochodom, ked kliknem z http://mcu.cz/comment-n2769.html na stvrty
diel serialu (z rozcestniku na konci clanku)
http://mcu.cz/comment-n2103.html tak som presmerovany na hlavnu
stranku, nie na zelany obsah. To iste aj piata kapitola, ale uz siesta
je OK.

Ale Atollic Studio alebo CoIDE neriesi jednu otazku, ktoru som
predostrel na zaciatku - ako je to so simulaciou.

Dakujem,
J.S.

Dňa 23. apríla 2012 13:45, Kosta <info na mcu.cz> napísal/a: