ARM - vyvojove prostredie

Martin Moštěk xtyca na seznam.cz
Pondělí Duben 23 12:51:12 CEST 2012

Zkuste raději CoIDE na http://www.coocox.org/Index.html
Je postaveno ne Eclipse a některé Vaše popisované problémy s
nastavováním projektu elegantně řeší. Provozoval jsem jej v době cca
před rokem (NXP LPC1766) a na takové to domácí bastlení to bylo víc než
použitelné. Licence je free i pro komerční použití a velmi dobrá podpora
je pro přístup na jednotlivé periferie i s demo projekty. Jediné, čemu
bych se vyvaroval je jejich operační systém CoOS, který ve verzi 1.1.2 a
1.1.3 nefungoval jak měl (následně jsme použili FreeRTOS).
Martin.