Kompatibilita EPROM - zaloha historickeho rizeni CNC brusky

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Duben 23 11:46:15 CEST 2012

Tak vcera jsme vyndali prvni EPROM a zkusili udelat zalohu. Vyndat z
patic jdou kupodivu dobre.
Nakonec jsme vypalili tu jednu EPROMku do nejake soucasne co jsem doma
vyhrabal od ST s vybavenim 150ns - puvodni byla AMD 200ns.
Masina najela bez problemu.

Takze asi to bude v pohode.

Radek Vicek