Ot Re: Velikonocni ostrov - fake nebo real? Rapa Nui

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pondělí Duben 23 10:03:38 CEST 2012

On Sun, Apr 22, 2012 at 11:55:28PM +0200, Na wrote:
> Ano mel jsem to oznacit, omlouvam se vam plazim se po zemi, sluzebnik ... 🚀
>
> Chtel jsem vedet, jakou technikou to vykopali

Technikou krompac a lopata? :)

> a proc to je pod zemi...

Protoze se od postaveni tech soch hladina terenu zvysila? V Praze taky
mame goticke a romanske "sklepeni", ktere puvodne zadnym sklepenim nebyly...