OT: dnesni piloti, ridici atd. (bylo: Re: ot: Posledni letraketoplanu Discovery)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Duben 21 23:40:34 CEST 2012


Psal jsem uz v drivejsim mailu, ze se mi nezda nejak silene technicky
narocne zdablovat ovladace tahu motoru, takze by konfigurace
prava-knipl, leva-ovladace tahu byla stejna na obou sedackach.

PL

**************************

From: "Michal Krestan" <krestan na hw.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, April 21, 2012 9:54 PM
Subject: Re: OT: dnesni piloti,ridici atd. (bylo: Re: ot: Posledni letraketoplanu Discovery)

Jen mi nejak neni jasne, jak by nekdo chtel potom v jedne ruce drzet 
ovladace tahu motoru a v druhe rizeni letadla. U Boeingu je rizeni 
mechanicky spolecne spojene pro obe sedacky, Airbus to ma tak, ze kdo zmacne 
priority tlacitko, tak ten ridi, nebo se poloha side sticku scita, takze 
kdyz jeden to da uplne vlevo a druhy vpravo, tak to leti rovne :-) Mimo tedy 
hlasoveho varovani "dual input".

Michal



Další informace o konferenci Hw-list