MIT - prekvapko

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Duben 21 09:11:03 CEST 2012

JJ, course info je dobre tak minimalne jednou tydne zkouknout.

Jakub Serych

P.S. Trochu me vzdy prekvapi technologie, ktere pouzivaji. Mame ve skole jednu cestinarku, ktera si dodnes dela pripravy na vyuku metodou papir, nuzky, lepidlo, kopirka. Vzdy si v duchu rikam, jak je to neefektivni. V zivote by me nenapadlo, ze takhle budou davat veci i v MIT kurzech ...