L a N na Eurokonektoru?

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Sobota Duben 21 01:01:21 CEST 2012

Ziaden predpis nijako neupravuje polohu pracovnych vodicov pre pohyblive
vodice. Teda nie je co riesit. Podstatne je jedine pouzit PE zltozeleny, ak
je to trojzilovy privod.

Pre zaujimavost - Francuzi maju rovnake zasuvky ako u nas, no fazu vpravo.
Nemci, Taliani mozu zastrcku obratit oboma smermi.
Prd na tom zalezi ...

                                     Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Ondřej Tesař"

No tady to sice je asi dobre popsane, ale primarne me to nejvic trklo
u tech protikusu, ale nenasel jsem zadnou fotku takovou, na ktere by
ty popisy byly rozeznatelne.

Nicmene problem asi je v tom, jak pise pan Kadlecka a Andel. A sice ze
ty origo na obou koncich zalite snury, to maji vevnitr ruzne
prehazene. Kdyz jsem to meril v laborce, tak vsechny kusy co mi prisly
pod ruku, to mely obracene.

Ted doma jsem nasel jednu, u ktere to odpovida (faze vlevo v zasuvce
je i vlevo na eurokonektoru) a dalsi, u ktere je to prohozene.

Jeste ze jsem se s nekym nevsadil. Protoze to bych vazne nehadal, ze
ty snury nejsou jedna jako druha.

Diky vsem za odpovedi,
Ondra