OT: Dotaz - voda, břidlicový plyn a jeho těžba

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Duben 20 21:54:25 CEST 2012

No ono je to jednoduchý, každej si představuje, jak dělá v teploučké
kanceláři, nosí mu kafíčko, tak jakejpak průmysl?

Ono je něco jiného, když zahraniční investor sežere půlku úrodné půdy v
katastru a něco jiného, když se někdo kdo tam žije, postupně zvětšuje.

----- Původní zpráva -----
Od: "Marek Sembol" <hwm.land na gmail.com>

Jo, to vykladejte nam zijicim na Karvinsku ci Ostravsku:)
Neberte si to osobne - neni to tak mysleno, chapu, ze to myslite dobre
- ale libi se mi, jak by vsichni chteli praci, mela by byt v miste
bydliste (kdo by dojizdel), dobre placena atd, ale v okoli 100Km by
nemel byt zadny ani naznak prumyslu ci neceho podobneho:)
Marek