OT: dnesni piloti, ridici atd. (bylo: Re: ot: Posledni let raketoplanu Discovery)

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pátek Duben 20 21:48:41 CEST 2012

A on musi vzdy kapitan sedet vlevo a partak vpravo? Navic, vycvik asi taky
neni jen na jednom miste. Treba se cvicej na obou mistech a nedostanou
glejt dokud to neumi. Ale treba je to jen moje tajne prani.

PK